Δευτέρα 2 Μαΐου 2016

Σε λίγο καιρό οι γείτονες θα βράζουν στην φωτιά του Αιγαίου τα κόλλυβα τους «Ο Πούτιν κάτω από το μαξιλάρι του έχει τις προφητείες του Aγίου Παϊσίου»

Βλέπεται για όλα αυτά μίλησε ο ΟΣΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ για να μην έχει κανένας παράπονο .
«Γέροντα, θα πάρουμε την Κωνσταντινούπολη»;
-«Οι Εγγλέζοι και οι Αμερικάνοι θα μας παραχωρήσουν την Πόλη. Όχι γιατί μας αγαπάνε, αλλά γιατί αυτό θα συμπλέει με τα συμφέροντά τους»   ΒΙΝΤΕΟ 






Δημοσιεύτηκε στις 2 Μαΐ 2016
Βλέπεται για όλα αυτά μίλησε ο ΟΣΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ για να μην έχει κανένας παράπονο .
«Γέροντα, θα πάρουμε την Κωνσταντινούπολη»;
-«Οι Εγγλέζοι και οι Αμερικάνοι θα μας παραχωρήσουν την Πόλη. Όχι γιατί μας αγαπάνε, αλλά γιατί αυτό θα συμπλέει με τα συμφέροντά τους».
Ρωτάει ο προσκυνητής
- «Όταν θα πάρουμε την Πόλη, θα την κρατήσουμε για έξι μήνες, όσο δηλαδή διαρκεί ένα λάχανο»;

Ο Γέροντας με κοίταξε με το διεισδυτικό βλέμμα του και μου απήντησε:
-«Όχι παιδί μου, για πάντα»!

-«Γέροντα, θα τα ζήσουμε αυτά τα γεγονότα»;

-«Βέβαια και θα τα ζήσετε!»

Εκείνη τη στιγμή αναρωτήθηκα αν είναι στ’ αλήθεια δυνατό να συμβή αυτό.
ο Γέροντας κατάλαβε το λογισμό μου και, κοιτάζοντας με, απήντησε:
-«Ο καλός Θεός πήρε το κατσαβίδι και γύρισε λίγο το “παξιμάδι” του Γκορμπατσώφ. Είδατε τι έγινε»! (σελ.164)

Αργότερα, επισκέφθηκα το Γέροντα μαζί μ’ ένα φίλο μου σμήναρχο, γύρω στα τέλη Οκτωβρίου του 1993, και του εξέφρασα την ανησυχία μου γι’ αυτά που συμβαίνουν στην πατρίδα μας. ο Γέροντας απήντησε:
-«Μη φοβάσαι. Ο Θεός δε θα επιτρέψει να γίνει κακό, αλλά θα γίνουν όμως πράγματα και θάματα που δεν θα εξηγούνται με τη λογική. »


Μετά μου πιάνει το χέρι καθησυχαστικά και μου λέει:
-«Η Παναγία και οι άγιοί μας σκανδαλωδώς μας βοηθάνε! Ποια χώρα έχει τους αγίους που έχουμε εμείς – η Αλάσκα»; (σελ.165)...
αποσπάσματα από το βιβλίο "Ο Γέρων Παΐσιος", Εκδόσεις "ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ" 1994.





Δημοσιεύτηκε στις 1 Μαΐ 2016
«Σε λίγο καιρό οι γείτονες μας θα βράζουν τα κόλλυβα τους στην φωτιά του Αιγαίου που οι ίδιοι θα ανάψουν»

ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου